OT: cesti zlodeji (bylo: Re: vzorky)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Duben 7 22:23:15 CEST 2005

radek kasal napsal(a):

> Ahoj,
>  docela mne bolí, když se tvrdí podobné demagogie. Prosim trochu hrdosti
> a světového rozhledu. Nebudu zde srovnávat kde se jak ve světě krade,
> podvádí, jak se dělají podrazy na lidské a i státní úrovni...
>  Jak chcete aby s Váma jednali, když vystupujete jako příslušník supiny
> kterou označujete a vnímáte jako podvodníci a zloději? Nevim proč otázky
> dodavatele vnímáte jako ponižující, bud na ně má právo a nebo ho pošlu
> do háje a koupim si to (třeba přes internet).
>
> Nechci Vás urazit, pro to jsem to nepsal, jen se zkuste zamyslet.
> [...]

Ja budu. Jen maly priklad: mam pribuzne v mensim meste v NSR (ne NDR,
dodnes rozlisuju). Nedavno se divili, proc zamykame auto. Oni, kdyz
prijedou na nakup, tak jen zaklapnou a jdou...

Ja mam z nedavne doby uz potreti vylomenou krytku zamku, aby se ten srac
podival, jestli tam nahodou neni mechanismus, kterym by se dostal
dovnitr. Predchozi uspesne vloupacky u druheho auta uz ani nekomentuju.

Na chalupe mi nejaka svine urizla i cca 3 metry uplne obycejne, te
nejlevnejsi zahradni hadice (cca 10,- Kc/m), co koukala ze steny.
Nepochopitelne i zvracenym zlodejskym myslenim.

Mira softwaroveho piratstvi u nas je cca 40%, s prehledem nejhorsi mezi
vyspelymi zememi.

Slova "sCHanet" jsou zvlast u sw velmi frekventovana, casto doprovazena
smajliky, za ktere bych v posledni dobe uz asi rozkopaval hlavy.
.
.
.
.
.
Musim pokracovat? Uz mi to fakt leze krkem a to jsem na tom ve srovnani
s jinymi poskozenymi jeste naprosto skvele. Ne, nezajimaji me zeme, kde
je zlocin samozrejmosti, srovnavam s kulturni casti Evropy (sveta).
Stejne tak mi az tak nevadi uplatky apod., neboli ono "neopravnene
zvyhodneni", vadi mi primy utok na majetek (popr. na osobu), jeho
zcizeni, poskozeni, ublizeni na zdravi ci dokonce smrt. To povazuju za
vubec nejtezsi zlociny a trestal bych za to naprosto drakonicky.

Duvodem je opravdu bolsevicka minulost a totalni duchovni vykoreneni
naroda, ale to uz tady nebudu rozebirat.

--
Jirka