problem s plextorkou vyrieseny

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 20:45:59 CEST 2005

Mam obavu, že níže citovaný zákon se vztahuje pouze na zásilkovou
službu, například nákupy přes internet. Na nákupy v obchodě se
nevztahuje.
	Možnost vrácení zboží po odzkoušení je benevolence zejména
supermarketů, kde si spočítali, že je lepší vzít zboží zpátky než aby
prodavač společně s kupujícím zboží testovali. Jinak by rozumný kupující
nekoupil a šel raději jinam. Jakmile ale vyplníte záruční list, tak
zboží nevezmou zpět, neb mají omezené množství záručáků a bez záručního
listu, nebo se starým datumem, by již zboží neprodali.

Radek

On