vzorky

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Duben 7 18:14:27 CEST 2005

turby@chips.cz napsal(a):

>Zdravim,
>
> ja bych tyhle sejdire kteri chteji vzorky veci ktere je mozne pomerne
> bezne koupit taky nejradeji povesil za koule do pruvanu.

No konečně jsem se zasmál , pánové pánové , a od čeho myslíte že SAMPLE
programy jsou
pokud někdo dělá konstrukci a prototyp a chce něco zkusit tak solidní
firma poskytne
vzorek k odzkoušení a tím získá zákazníka. Tedy tak jsem to pochopil já.
Ale pokud je to tak že SAMPLE vzorky si objenávají jenom sociální
případy šejdíři a vyčuránkové tak
to nevím . Ty firmy by to asi jinak nedělali.
Ale nebudu se s nikým hádat každý má svuj názor..