elektronicky kompas

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Duben 7 17:32:16 CEST 2005

Ja spis uvazoval koncepci "blackboxu" bez displeje, ktery se po
navratu pripoji na USB a obrazky si prohlednu pak. Ale uznavam, nema
to to kouzlo, kdy se clovek podiva, jaky krpal prave vyslapl.

Co se toho krokomeru tyce, existuje nejaky (klidne i celkem suntoidni
- na kvalite v tomhle pripade nezalezi) akcelerometr, ktery ma vsechny
tri osy v jednom pouzdre? Pro roboty mame nakoupene jednoose motoroly
a dvouose Analog Devices, triosych jsem si nevsiml...

KR