Re: Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 7 14:38:44 CEST 2005

Fajn,

takze na zaklade rad Vojty Bubnika a Tomase Hamouze bych prozatim
videl 2 reseni:

1. bez vstupnich filtru s keramickou mezifrekvenci
   + malo filtru
   + zadne prepinani
   + moznost jit na nizke frekvence(?)
   - priserne intermodulace
2. prepinane vstupni filtry a prime kvadraturni smesovani
   + potlacene intermodulace
   + zadna mf
   - prepinani
   - nemoznost SV, DV(?)

======

> Samozřejmě kabelkové world receivery jako ATS 909 (předevčírem
> jsem jeden koupil na ebay) jsou stejné koncepce jako jste
> navrhoval, prostě žádné vstupní pásmové filtry. Taky ale mají
> obrovské problémy s intermodulacema.

Vida, pred chvili jsem na nej koukal v nabidce Allamatu. Tak vida,
kdyz se to prodava, mozna by to stalo aspon za pokus. Ale verim, ze s
temi intermodulacemi je to na draka.

Dekuji a preji hezky den,
Marek.