elektronicky kompas

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Duben 7 10:35:22 CEST 2005

No tak dobre ;)
Absolvent matfyzu sice jsem, ale informatiky, takze v elektru,
robotice, hw... jsem samouk.

Je mi jasne, ze vsechno nize uvedene je dulezite a je treba to brat v
uvahu, ale realita vypada tak, ze pet minut pred zacatkem zapasu se
neco zlomi, upadne..., tak se to proste provizorne pridela (treba i
tim sroubem, co lezel vedle motoru, protoze jiny neni po ruce) a jde
se soutezit. Cekal bych, ze to vnese chybu treba jeden, dva stupne,
ale ne pet az deset, jak rikali ti kluci z rakouskeho tymu (ale mozna
ten sroub byl zrovna v hodne blbe pozici). Proste se jenom snazim
tazatele upozornit, ze prisroubuje desticku kompasu (otestovanou a
nastavenou) k robotovi, pak udela nejaky detail na konstrukci a naraz
bude vsechno spatne. S tim, co vsechno se ze zcela nevinnych pricin
muze podelat, mame bohate zkusenosti... ;| Ale zopakuji vetu z jineho
prispevku - nerikam, ze to je neresitelny problem, jen ze to JE
problem

KR