elektronicky kompas

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Duben 7 09:47:37 CEST 2005

Kompas mame na TODO listu, ale zatim neni. Kdysui vyslo neco na hw.cz,
tusim, ze ten clovek ho pouzival pro robotiku, tak bych ho asi zkusil
kotaktovat. Co jsme na soutezi mluvili s lidmi z rakouska, tak rikali,
ze je to docela choulostive - pridaji do robota nejaky sroub a hned to
ukazuje jinak....

KR