OT Cislovani radku v SQL prikazu SELCT ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Středa Duben 6 20:07:04 CEST 2005

Mate tam dobre where v tom subselectu  ?
Tam bude nejspise problem tj spocita se vzdy vse.

Jinak insert ze selectu ze stejne tabulky by mel fungovat v pohode. Ovsem
musite pocitat s tim, ze v tom selectu se nezohledni ty zaznamy, ktere v tom
jednom prikazu vkladate. To se muze chovat divne od typu SQL a optimalizace
serveru.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, April 06, 2005 10:48 AM
Subject: RE: OT Cislovani radku v SQL prikazu SELCT ?

Konstrukce s vlozenym (SELECT count(*) from tabulka) byla to prvni co me
napadlo, ale bohuzel minimalne na MS Access nefunguje testuji to na mdb z
Access 2003 a tam mi INSERT vsechny zaznamy ocisluje jednim cislem,zrejme se
zapis provadi hromadne a tak vlozeny select vraci  vzdy stejny pocet
zaznamu, ktery byl v tabulce pred insertem