Nove stranky GMe BYLO: LDO stabilik v TO220

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Duben 6 17:00:05 CEST 2005

> No, já měl spíš na mysli grafiku (zarovnávání textů; texty jako obrázky;
> používání tagu A na text, který není odkazem; ....), nepřehledný detail
> zboží, a pak taky třeba uspořádání shopu - není mozne nastavit počet položek
> na stránce.

No, ja bych je docela pochvalil, spoustu toho prodavaji za 0 euro,
takovy odpory, ze bych se predzasobil ?

Dalsi supr vec co pridali jsou ty katalogovy listy u jejich soucastek.
Pokud budou udrzovany, bude to supr :) Aspon pokud budu vybirat, budu
vedet pomer cena/vykon :)

Co se tyce grafiky, taky to neni moc spatny, sice jsou i lepsi
designy, ale porad lepsi nez GES. Opravdu nechci, aby kdyz kliknu na
odkaz hledej aby se nacital 1.5 MB javascript ... Ze bych zacal
vyuzivat sluzeb GME ? :P

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.