USB na COM

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Středa Duben 6 07:58:01 CEST 2005

S Prolificem jsme mivali problemy, prisaham na prevodnik s FTDI. Slo tam
o to, ze Prolific nechtel na nekterych USB vubec byt rozpoznan. Uznavam,
ze to mohlo byt temi hostiteli, tedy PC. FTDI na tech samych mrchach ale
chodilo.

Z toho linku neni patrne, ktery z tech chipsetu pouziva vyse zminene
zarizeni,ale da se to odvodit z INF souboru ovladace.

Vena Kovar