Fotocesta - vyvolani

Radim Götz radim2@infos.cz
Úterý Duben 5 23:30:06 CEST 2005

From: "JayBee" <jaybee@centrum.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 05, 2005 9:26 PM
Subject: RE: Fotocesta - vyvolani

A postup osvitu totalnim amaterem? Viz:
http://www.babjak.cz/download/osvit.jpg
:-)

S pozdravem Jan Babjak, Bohumín

-----------------------------
Na zem dam A3 tvrdej karton. na nej molitan a potom dps s pauzakem.
pokud si vzpomenu, tak ho necham i sebe nefetovat toluenu. a Velke plochy
ojedu obycejnou cernou fixou. Potom pauzak (musi bejt vytisten na
OFSET!!) prilozim na DPS a dam pres nej sklo. Sklo zatizim ocelovimy
valeckamy, ktere jsem si upichnul na soustruhu. Prumer cca 5 cm a vyska
6 cm. a hodim na to, to horske slunce ktere na to pali s cca 20 cm po dobu
155 sekund...