Fotocesta - vyvolani

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Úterý Duben 5 20:35:21 CEST 2005

No svitim dvema rtutovymi vybojkami  vzdalenost 40cm, 12,5min
Kazy v predloze nejsou . Muzete se na predlohu kouknout na tech fotkach
i-like-x.vasko.cz/dps.htm

To sklo jeste zkusim tenci. Snad ho nerozbiju...

Take me zarazi treba ty nahodile tecky ve spojich a v ploskach. Predloha je
v poradku, protoze pri druhem pokusu  se ty tecky udelaly na jinem miste.
Takhle poteckovane desky se mi povedlo udelat az ted , kdyz jsem udelal mene
koncentrovanou vyvojku a potiral stetcem. Kdyz jsem delal vyvojku 25
pecicek, nektere mista nebyly odleptane, ale ty tecky po cele desce nebyly..

----- Original Message -----
From: "Rt" <jr@siliconbrain.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 05, 2005 8:08 PM
Subject: Re: Fotocesta - vyvolani

> No ale proc nektery desky dopadnou v pohode a jiny (vetsinou ty co nejvice
> potrebuji :o) se pokazi takovym zpusobem, ze by dalo vic prace ty vadna
> mista proskrabnout rysovaci jehlou, nez to cele nakreslit rucne fixem...
:o)

No, protoze pouzivate desky 18 let stare...

> Mrknete se prosim jeste na ty fotky. Jeste me napada doba osvitu -
> 12,5minut. Co kdybych zkusil 15. Treba se ten fotorezist nedostatecne
> nasvitil - co myslite?

Svitite cim? Nemate kazy primo v predloze?

> Jeste me napada kryci sklo - nevadi ze je 1cm tluste? Pred kazdym osvitem
ho
> peclive umyvam... Takze nejaka spina na skle, ktera by zhorsila pruchod UV
> svetla snad vzniknout nemuze...

Okenni sklo moc UV nepropousti, 10 mm tloustky je uz hodne. Zkuste bezne
sklo tl. 3mm.

> Uz jsem z toho zoufalej :o(

Nebudte, nastrihejte jednu desku, udelejte si co nejkontrastnejsi
predlohu a vyzkousejte ruzne osvity, koncentrace vyvojky, tloustky skla
a tak. Presne vam nikdo neporadi, protoze nezna podminky ve vasi
laboratori - treba to sklo ...
--
Rt