Dioda

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Duben 5 18:52:37 CEST 2005

PPzc>> bohuzel z USB me ide pouze 5Voltu a mozna i min... :-(

> A nejde z USB jiz stejnosmerne napeti? Neni ono urcene pro napajeni
> externich zarizeni prave temi 5V?
> Alespon dosud jsem byl o tom presvedceny.

No jak predpokladam, ma to byt asi oddeleni napajeni pro zarizeni,
napajene volitelne z USB, anebo z traficka, aby "nedodavalo" proud do
USB, pokud bude zapojeny to traficko ... Vzhledem k odesilateli, to
zarizeni by mohlo byt MiniLA :)

Co takhle to ovladat pomoci toho FETu co je u toho FTDI ... proste FET
trvale rozpojen, pokud je napeti na konektoru napajeni vetsi nez
nejaky prah ... (zakazat tomu FTDI sepnuti toho FETu ...)

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.

    BuFran