OT Cislovani radku v SQL prikazu SELCT ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Duben 5 18:19:52 CEST 2005

Souhlas ze je to prasarna pervovo sorta, ale nekdy ucel sveti prostredky.
Nicmene vsechny spekulace jsou nanic dokud nebude zrejma cilova DB. Treba u
Sybase nepomuze ani zapnuti autoident sloupce jak zde nekdo navrhoval -
nevraci totiz hodnoty s krokem +1.

Otazkou je k cemu to ma slouzit - pokud je nutne zarucit nejake trvale
setrizeni tak se nabizi datetime...

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz