OT Cislovani radku v SQL prikazu SELCT ?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Duben 5 16:39:32 CEST 2005

Zdravim,

 podstatne je co je to za databazi. Treba Oracle to umi, Mysql neumi.
 I kdyz lze u mysql vyuzit treba limit x,y ale neni to tak elegantni.
 Problem je totiz v tom, ze jste zatim nenapsal k cemu ma ten udaj
 vubec slouzit. Protoze treba pokud ma byt unikatni tak lze pouzit
 dalsi sloupec s automatickou inkrementaci. Pokud ma byt unikatni jen
 pro dany insert a v tabulce nema byt unikatni tak to tak nepujde a
 musi se na to jinak. Tedy pokud to neni treba vyse zmineny ORA.

--
 turby@chips.cz