Vyuziti nizkeho tarifu elektricke energie

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 5 13:54:47 CEST 2005

kamarat ma nainstalovane panely pracujuce na tomto principe v obrovskom
studiu a bolo tam velmi prijemne. Davali ich tam prave preto, aby bolo
ludom teplo a predmety neboli chladne, ale aby sa zbytocne neohrieval
cely objem obrovskeho studia pre vacsi symfonicky orchester :-)
balu