Fw: Dotaz - SP u 89c52 a SW reset

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Duben 5 13:12:12 CEST 2005

Odpovedel jsem rychleji nez myslel - samozrejme pres skokem "JMP 0"
(nebo smyckou "JMP $") je potreba zakazat vsechna preruseni.
Pri inicializaci je zase potreba dbat toho, ze registry nejsou ve stavu jako
po resetu a nespolehat na nastaveni hodnot resetem - tzn. vsechny potrebne
registry inicializovat rucne.

Martin. persich@transcon.cz