Procesor a magneticke pole

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Duben 4 21:23:04 CEST 2005

mno v kazdom pripade tieniaci polygon nic neriesi, lebo tych par
desiatok mikronov medi je pre 50Hz magneticke pole uplne transparentnych.
Nemam predstavu v absolutnych cislach ake velke rozptylove pole ma
toroidny transformator (okrem toho ze "mensie ako klasicke trafo").
Takze asi by som to vyskusal a keby boli problemy tak by som zmeral
intenzitu rusiveho pola (kalibrovana hallova sonda, mala cievka...).
Pokial tam vyjdu nejake neprijatelne hodnoty, tak sa tym treba zacat
vazne zaoberat.
balu