Re: vyvojove diagramy,

Student Jan Krejsa JanKrejsa@seznam.cz
Pondělí Duben 4 19:08:19 CEST 2005

Ale no tak :-}

pisu diplomku, vyvojovy diagram tam byt musi,nevim jak to udelat lip. Popisuju bezdratovou komunikaci  nekolika MCU a pres ty vyvojaky je to nejprehlednejsi. Casovy diagramy jsou taky nebytny, dyt jsou v kazdym katalogu. Co je na tom divneho??? Nebo jsem se spletl v terminologii?? Muzu to dat v officech ,ale prece na to musi byt neco hotovyho.  Potrebuji ty  casovy diagramy tvorit rychle a hodne. A nekolik mnoho signalu najednou.

Honza