problem s plextorkou vyrieseny

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pondělí Duben 4 15:27:55 CEST 2005

On Mon, Apr 04, 2005 at 02:41:38PM +0200, Stribrnak wrote:
> Tak tomu se rika seriozni pristup k reklamaci.
> Ja takove stesti nemel, 30.4.2005 jsem koupil DVD player

30.3. ?
Pokud zbozi nefunguje do tydne, tak pokud me pamet neklame, mate pravo na
jiny vyrobek (za predpokladu, ze jste si jeste nenechal vyplnit zarucak
- mate ho jeste cisty). Proto se take zarucaky nechavaji podle paragonu
potvrdit s nejakym zpozdenim, abyste si to mohl zkusit.
Pokud jste si nechal orazitkovat zarucak a napsat datum prodeje, tak uz
budete muset tech max 30 dni cekat.

--
Zito