Zahada okolo vstupu AVR...

jookie@szm.sk jookie@szm.sk
Pondělí Duben 4 15:16:25 CEST 2005

>Zalezi co je ve vystupnim registru. Kdyz je tam 0 tak by to ty draty
>ovlivnovat nemelo, pokud je tam 1 dava to pullup.

OK, to sedi, ale ja som to skusal aj s 0 aj s 1 (ci uz vysoka impedancia alebo pull-up odpor), stale ten pripojeny Atmel neblaho posobi na zariadenie. Rozmyslam, ci s tym nieco nema aj spinany zdroj, z ktoreho je napajany aj Atmel (samozrejme medzi spinanym zdrojom a Atmelom mam este stabilizator a kondenzatory).

Vobec mi to nejde do hlavy ze kde tak asi moze byt problem.
        Jookie

http://webhosting.szm.com - AKCIA, domeny a webhosting za najnizsie ceny
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.mojadomena.sk a vlastne maily
cokolvek@mojadomena.sk v cenach uz od 50Sk/mesiac.