Dosahnu snizeni (kvantizacniho) sumu prevzorkovanim signalu?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Duben 4 09:53:58 CEST 2005

Mily kolego,

dekuji za pozoruhodne motivy pro dalsi hledani. Sice jsem mel na
mysli signal z kvadraturne demodulovaneho radia a ne audio, ale i tak
za tuto odpoved moc dekuji :-).

ZdraviM.P.