nesnasim 1-wire :-)

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Duben 3 22:11:28 CEST 2005

Zdravim

Trochu jsem prehledl vasi odpoved

Nicmene s odpovedi cekam a vysilam ji pomoci fprint az je cas,
zakladni problem byl v poruseni komunikace s dallasem pri prijmu mcu.
Nakonec jsem to vyresil jiz zminovanym "semaforem" - priznakem.
Pokud je priznak preruseni od serialu (pomocna promenna) pak
se ignoruji data z 18B20.

Zatim toto testuji a nevylucuji dalsi upravy.

Diky za prispevek. Prichy