[OT]: Odkaz (asi to zase schytam :( )

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Duben 3 17:17:02 CEST 2005

> Zdá se že dobře - zatím se mi to líbí. Jediná nepříjemnost, kterou
> neumím odstranit je že se správa, na kterou najedu označí jako přečtená.
> V Outloku se tato "příjemnost" dala vypnout. Nevíte někdo, zda se to dá
> vypnout i v Thunderbirdu ?

Otazkou je proc ale budiz, mozna je jistym resenim toto: menu
nastroje/moznosti, tam ostatni a volba "Oznacit zpravy za prectene
jsou-li zobrazeny vice jak ??? vterin(y)".

> Firefox se mi zatím líbí taky. Zobrazil zatím prakticky vše bez
> problémů. Jen na Internet Banking jsem musel vzít IE. Ale nainstaloval

Ktera banka? Ja s ebankou nemam nejmensi problem.

> Je tam mezera a zda se mi, ze pricina bude v ni.

A ja si porad rikal na co si to stezujete, ze me to nedela, ted kdyz mam
popis jak to navodit tak jsem si v stejne ceste vytvoril soubor
Vlaky\lit-praha.htm vyplnil ho par tagy a textem. Soubor se na poklep
otevrel a zobrazil. V adrese FireFoxe se mi zobrazila cesta takto
file:///c:/Documents%20and%20Settings/Pavel/Dokumenty/Vlaky/lit-praha.htm
neptejte se me ale jak jsem to udelal, nevim :-( mozna pres about:config
(nemam cas to tam ted hledat), mozna o tom neco psali na czilla.cz nebo
je to tim, ze pouzivam W2K a ne XP.

Pavel