Myčka AEG 2

Ivan Kozák i.kozak@tiscali.cz
Neděle Duben 3 11:14:12 CEST 2005

No ta moje zavada se projevila dva mesice po zaruce,
vcera jsem se v tom trosku hrabal a hledal jsem nejake elektrody.
Predstavoval jsem si aqua stop system tak ze snima vlhkost pod myckou
napr. nozicky jako elektrody a pokud se ocitnou ve vode vypne napousteni
tim selenoidem na hadici. Ale nic jsem nenasel - nevite nekdo jak to
vyhodnocuje unik vody.

Ivan