OT: ATI TV tuner ISA

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Sobota Duben 2 20:24:53 CEST 2005

ad 1) HW rozliseni cipu je 320*240, zbytek je SW interpolace, zvuk
standartne mono
ad 2) s vysokou pravdepodobnosti asi ne, podpora skoncila s W98,
dale je vyzadovan AMC konektor a ten se jaksi na novych kartach nejak
nevyskytuje
ad 3) ve stare masine ANO, v nove se starou grafikou ANO, v nove s novou
grafikou NE
JURP