apríl

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Duben 2 15:01:49 CEST 2005

   Me ten clanek o IE7 docela pobavil :o) Zvlast kdyz mi vecer u pivka
kamos lici jak na technetu cetl, ze M$ vypustil novy IE7, ze je
opensource (tomu sem nechtel verit vubec), ze je lepsi, stabilnejsi,
bezpecnejsi atd (no rikal sem si ze tohle uz sem od M$ slysel
tolikrat)... Pak sem dosel domu a prvni co sem udelal bylo otevreni
technet.cz. Pak mi to uz bylo vsechno jasne. Odkaz na ten clanek je
http://technet.idnes.cz/software.asp?r=software&c=A050331_172055_software_dvr

Pekny den - JDrozd