OT: ATI TV tuner ISA

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Sobota Duben 2 14:05:14 CEST 2005

Neposílejte mi odkazy, na internetu jsem toho už prolez mraky, potřebuju někoho, "komu to prošlo rukama".

Zajímá mě hlavně
1) v jakým rozlišení to umožňuje zachytávat video
2) jestli to bude spolupracovat i s nejnovějšíma grafikama (např. Radeon 9500) potažmo s WinXP
3) a vůbec jestli je to prakticky použitelný ještě po 9-ti letech od tý doby co to odešlo z výrobní linky.

Přesto díky za snahu.

P.K.