PCB zajimavy link

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Sobota Duben 2 08:46:36 CEST 2005

Hezké ránko :)

já si myslím že zde je myšlený HW čili mít na stole klávesnici co nemá
latinku ale azbuku ;-)

Jeden můj známý z Mironetu (tehdá, dneska Orange&Green či jak se to
jmenuje) ji měl a vypadalo to krásně :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jaroslav Lukesh wrote:

>nedavno se to tu resilo. mam ruskou fonetickou klavesnici, tedy pisu jak jsem
>zvykly a ono to pise буквы. Dokonce nejaka existuje i pro wokna.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-5, 04.03.2005
Testovano: 2.4.2005 8:46:49