[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Duben 2 02:27:42 CEST 2005

Vladimír Anděl napsal(a):

> No mam tady Mozillu jako vychozi prohlizec a dost casto ho musim tipnout a
> pustit IE:
> 1. kdyz se obcas nekde vyskytne neco, co Mozilla neumi zobrazit (to je malo
> kdy)

Ano. Je to cim dal mene, protoze i ignoranti obcas neco pochopi a o neco
se zacnou zajimat/delat lepe (tedy ne vsichni...). Z tech stranek, co
pravidelne navstevuju ja (a neni jich malo), to neni snad zadna.

> 2. kdyz si edituju stranku, chci zobrazit zdrojovy text a lezt do nej
> poznamkovym blokem
> V Mozille je sice zobrazeni zdrojoveho textu, ale nejde to editovat

Mozilla ma - jak jiste vite - svuj WYSIWYG HTML editor (Composer), ktery
pochopitelne umi alternativne i zobrazeni zdrojoveho kodu... Je to tedy
mnohem komfortnejsi a je to jeden z duvodu, proc ji pouzivam. Krome toho
si onen HTML soubor muzete paralelne otevrit v jakemkoliv textovem
editoru, tam zdrojak upravovat, ukladat a Mozillu jen refreshovat...

> 3. kdyz kliknu na nejaky html soubor ulozeny na disku, Mozilla ho nenajde a
> nevim proc (IE ano).

Nechapu. Tento problem vubec nemam. Mate spravne nastavene asociace v
systemu, zvolil jste Mozillu jako primarni prohlizec, nepouzivate
diakritiku v nazvech adresaru a souboru apod.? Mne to ale chodi i s tou
diakritikou (z drivejsich dob)...

> Asi to chce pockat na nejakou dalsi verzi, ktera bude lepe fungovat :-)

Kterou mate? Posledni je 1.7.6, ale ani s mnohem starsimi jsem nezazil
to, co popisujete.

--
Jirka