[OT]: Odkaz vzdy do noveho okna

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Duben 1 23:29:10 CEST 2005

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Ja taky, ale bylo to velmi tezke prejit na neco jineho, nerku-li jiny OS. 2
> tydny jsem zase po nekolika letech odvyknuti zacal mlatit do klavesnice,
> sproste pri praci nadavat a valmi vazne litoval toho ze jsem si tam ty wokna
> nedal (ikdyz popravde, linux byl jediny OS doma, ktery umel v tu dobu vse co
> jsem potreboval, pod wokny mi zase v novem hw nefungoval winmodem a podobne
> radosti). 2 mesice jsem jeste nadaval a vazne uvazoval o ceste zpet. Pote
> jsem si zvyknul a nemenil bych.
>
> Na druhou stranu, vsecky BFUcka v dedine co zamnou kdy prisly a ja jim
> [...]

Ja nikoho do Linuxu nenutim, prestoze vim, jak je fajn (no, tedy vlastne
krome svych deti...). Tohle pisu z Windows, nicmene OS je prakticky to
jedine, co na tomto pocitaci od Gatese mam. A to je prave ten
"prechodovy" stav, ktery muze mit prakticky kazdy a zcela bez problemu,
co se zvyku a kompatibility tyce...

Pouzivat na net jine nastroje, nez IE a OE, s tim bych skoro zacal
(kvuli pohodli a bezpecnosti).

--
Jirka