MCUserver

Jiri Brettl brettl_bfb@iol.cz
Čtvrtek Září 30 20:38:18 CEST 2004

Ale ze to jsou dnes velké skvrny na slunci :-)), nebo ze by ten asteroid?
Beru zpet arogantního ale nastvalo mne to. Na pivo bych sel hned, je treba
spláchnout ty emoce ale jaksi to mám troch z ruky.
Hezký a hlavne klidný vecer.
JB

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 30, 2004 7:50 PM
Subject: Re: MCUserver

> Ano, mas pravdu, mam stejne nazory a je mi z toho taky na bliti. Moralku
> a cest pritom stavim nad zakony (ty jsou casto stupidni), ale pro
> spoustu lidi jsou tohle naprosto prazdne pojmy. Souvisi to zejmena se
> stavem teto spolecnosti, ale to by bylo na dlouho a sem to nepatri. Mam
> na to svoje, lety dost vytribene nazory a zkusenosti mi to jen potvrzuji.
>
> Nicmene si myslim, ze i proto, ze tu kdysi byl admin, tak se tu
> zachovava urcite "zdrave jadro" lidi, u kterych bych netvrdil, ze se
> vyse uvedenym zpusobem chovaji (tedy rozhodne ne vsichni). Urcite treba
> [...]

Jirko klid, www.mcu.cz/atm sice konci, ale jen kvuli tomu, ze by mel byt do
konce tydne
zprovoznen novy system, kde snad jiz takovy bordel a zmatek nebude.

To je ale podmineno presunem vetsiny souboru na jinou lokaci a je neunosne
drzet na serveru
duplicitne nejakych 120MB souboru. Takze to stopnuti bylo jen takove hloupe
gesto, ktere
prislo asi o tri hodiny driv, nez bylo planovano :-))) Jsem jen arogantni
exhibicionista :-)))

Vetsina stavajicich legalnich souboru zustane zachovana. Jen bude dostupna
na jinych
subdomenach - www.mcu.cz/schematics www.mcu.cz/ds www.mcu.cz/downloads
www.mcu.cz/eda   a podobne. Stav v jakem to momentalne je se proste neda
udrzet :-(