MCUserver

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Čtvrtek Září 30 18:37:36 CEST 2004

Tak moj provider je moj priatel a povazujem ho za odbornika. Ja sa v
tom nevyznam. Divam sa na to takto: MCU je jediny server, ktory mi
nechodi. (pokial je mi znamo) Preto zatial nemienim nic riesit, ani
plakat. Budem to riesit, ak to bude skutocny problem. MCU proste
nateraz prestava pre mna existovat. :-)
IK