MCUserver

Tomas Bradle t.bradle@worldonline.cz
Čtvrtek Září 30 16:40:02 CEST 2004

No dobre, to znamena, za normalni smrtelnik tam nema pristup ? Nemyslim, ze
bych spadal do nejake "defektni" jmenovane kategorie. Nekolik mesicu jsem
tam nebyl, predtim jsem jenom cetl prispevky... :-(. Cache jsem vycistil
proxy cache zakazal...

Tomas Bradle
t.bradle@worldonline.cz

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 30, 2004 4:12 PM
Subject: Re: MCUserver

> HM mne to hodilo tohle :(
> Asi to jeste neni tak uplne odchytany :)
>
> Forbidden
> You don't have permission to access / on this server.
>
> Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an
> ErrorDocument to handle the request.

Gratuluji, kvalifikoval jste se do stejne kategorie jako Honza Rehak :-)))))
A co ze to je za kategorii nebudu komentovat :-))))))
Odchytane to je dobre, jen jaksi je problem vnutit kazdemu reload obsahu
cashe :-)))))
Procistete si cash, pripadne Vasi proxynu.

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov