Filter na jadrovu energiu

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Září 30 13:33:17 CEST 2004

Tedy to jsou pitomci, oni snad chteji zpusobit jadernou katastrofu ??
Kazdej predci vi, ze se takhle ta elektrika vrati do ty atomovy elektrarny, ta
se prehreje a vybouchne :o))
Tedy, az to reknu pani domovnikovy, tak ta s tema ekotrooristama pekne zatoci
!

Danhard

> Genialny napad, uz som o tom vela pocul, ale konecne dane zariadenie
> vidim aj v praxi. Pokial chcete doma spotrebovavat len cistu energiu a
> nie tu z jadrovych elektrarni tu je filter, ktory to umozni:
>
> http://www.nucleostop.onlinehome.de/Die_Losung/die_losung.html
>
> Ako kolega poznamenal: "Genious idea... comes from Austria of course...
where is the largest market potential for these types of devices..."