Filter na jadrovu energiu

David Mensik mensikd@seznam.cz
Čtvrtek Září 30 12:56:26 CEST 2004

A co si myslite, ze elektrarny ukladaji jako tzv. "jaderny odpad" ?????
To neni nic jineho, nez nahromadene elektrony, poslane zpatky do elektraren.
Problem je v tom, ze ti smejdi Austriacti to posilaji zpatky i nam (i my v
CR mame jaderny odpad) - to je jejich forma protestu proti nasim jadernym
elektrarnam. Mozna by se melo spis vymyslet zarizeni, ktere bude tyto
vracejici se elektrony delit - neco jako "Electron Switch" (obdoba sitoveho
switche), protoze jenom pak to bude spravedlive...

Ozon