Filter na jadrovu energiu

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Září 30 12:41:07 CEST 2004

Vlastni spotreba uvedena je:
Eigenleistungsaufnahme von nur 0,5 - 2,8 Watt, je nach Anteil des dem
normalen Strom beigemischten Atomstroms.

Ale ty modre led, nebo lepe modry displej, ukazujici pomer normalniho a
atomoveho proudu by tam byt mohl.
Ovsem je otazka, zdali by si pak laicky zakaznik nespletl atomovy filtr s
prach obycejnym kapacitorem. Modra barva svetla by navic vnucovala myslenku,
zdali nejsou pouzity pri konstrukci modre krystaly :-)).
--
Rt