Filter na jadrovu energiu

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Září 30 12:37:43 CEST 2004

A co takhle zamyslet se nad tím, co dát na druhou stranu? Tedy na místo, kde
se ony vrácené elektrony budou hromadit? Nějaký Lapač Vrácených Elektronů.
Vhodný anglický název a zvučná zkratka se dá vymyslet (to je to
nejdůležitější).
AZE

----- Original Message -----
From: <rvicek@quick.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, September 30, 2004 12:25 PM
Subject: Re: RE: Filter na jadrovu energiu

Pockejte az vymysli SERU II ktery dokaze ten elektron premluvit a naockovat
aby bezel zpatky do elektrarny, kde vzniknul a tu elektrarnu rozbil...skoro
mam sto chuti neco takoveho vymyslet. Koneckoncu slo by to jen nahratim
noveho fw do puvodni SERU. FW by se dal nahrat po rozvodne siti jen tomu kdo
by zaplatil slozenkou.

RadekCX