Programovani USB MS windows a MS WIndows CE ?

Delphin Delphin@post.cz
Čtvrtek Září 30 08:19:20 CEST 2004

> Odkladal jsem to jak to slo, ale doba pokrocila a kolegove navrhli prvni udelatko s USB a ja pro to ted musim
> napsat obsluzny sw pro MS Windows XP a vyhledove take pro PDA s Windows Mobile 2003SE.

> Pokud jde o Win XP melo by jit o aplikaci v C# a tak se chci zetat zda pro platformu .NET existuje nejaka
> knihovna pro praci s USB, respektive kde vzit nejake priklady a informace o praci s USB obecne.

Knihovna pro praci s USB neexistuje, pro USB zarizeni se musi napsat driver, a je jedno jestli to pak pouzijete v .NET nebo cemkoli jinem. Takze misto .NET budete potrebovat Driver Development Kit od Microsoftu, Microsoft C++ a nekolik mesicu casu.

Ledaze byli kolegove proziravi a pouzili chip, ke kteremu driver dodava vyrobce.