Elnec dotaznik

2 centrum matous jan.matous@centrum.cz
Čtvrtek Září 30 06:59:11 CEST 2004

Casto se tu chvali programatory od Elnecu. Mam jiz druhy. Nejdrive Preprom
02 a pak Smartprog. Zkusenosti smisene. Pri provozovani s notebookem mam
problem popsany dale. Sdelil jsem to do Elnecu. Abych toto do Elnecu mohl
sdelit musel jsem vyplnit formular, ktery obsahuje asi 50 povinnych polozek.
pokud vsechny nevyplnite tak vase sdeleni pro pany v Elneku neodeslete. Tak
jsem se zase jednou nastaval.

Nyni o problemu
Kdyz chci naprogramovat libovolny obvod ve Smastprogu s notebookem, tak
program PG4UW vzdy hlasi nepritomnost programatoru. Dam ho najit. Vzdy ho
bez problemu najde. Pokud stihnu dostatecne rychle vse nastavit a spustit
programovani tak je programovani uspesne. Pokud ne, tak musim znovu dat
hledat programotor. Pri hledani programatoru se veskera nastaveni smazou a
zavod zacina od pocatku. O tomto problemu jsem jiz pred lety komunikoval s
panem Pubisem (tehdy slo o programator preprom). Spravne usoudil, ze jde o
specificky problem meho notebooku. Ale ptam se:
1) Proc fukce najdi programator funguje bez problemu, ale pri programovani
program PG4UW programator nenajde.
2) Proc se pri hledani programatoru vzdy vymaze nastaveni fuse, pred
programovanim ma mazat a to, ze se ma programovat