Krystal 16.384MHz (paralelni rezonance)

Danhard danhard@volny.cz
Středa Září 29 23:18:30 CEST 2004

No Epson dela treba krystaly na zakladni frekvenci do 50MHz, ale je to bezne
az v posledni dobe u miniaturni pouzder.
Vetsinou te asi tak v rozsahu nad 26-30 MHz upozorni, ze jsou na 3 harmonicke.
No a pro ty kmitocty nad 24MHz  zacinam bejt ostrazitej :o)
Mam tu treba maly 100MHz krystaly, a ty maji zakladni 33MHZ, ale casto byvaji
nad 80MHz i na 5. harmonicke atd.

Danhard