Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

MK info@mcu.cz
Středa Září 29 21:14:24 CEST 2004

> MK  no výborně ale jsi první co mě to říká a máš pravdu .. to jsem potřeboval vědět . O:))
>
> Přiznávám se že o tom vím uplný kulový a proto tady otravuji ..
> Takže diky za vysvětlení
>  jdu vyštrachat trafopájku  :-))

Jo, tak to sorry, ja jsem cely thread necetl, pouze tu a tam a fakt je, ze kompletni
postup tu asi nezaznel, kazdy vychazi ze znalosti onoho "grifu" :-))

Ale to je klasika, vetsina lidi predpoklada u ostatnich alespon nejake zakladni znalosti
dane problematiky a nedokaze se primet k uvazovani naprosteho laika. A pak to vysvetlovani
i tak vypada, proste se zacne s popisem od prostredka a ten uvod se tak nejak predpoklada
jako samozrejmost :-)))))

Tohle prosim opravdu neber jako urazku, kazdej jsme zacinali a kazdy si to musel
proskakat a vetsina z nas ma i obdobne zkusenosti pri zacatcich s nejakou novou
technologii - malokdy se dostane hned do zacatku nalejvarna stylem "pajeni asfaltovych
skvrn snadno a rychle za pet minut" :-))))))

S pozdravem

Milan Kostomlatsky
Belcicka 14
14100 Praha 4 - Sporilov