RE: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Září 29 20:54:52 CEST 2004

 znovu ocínovat za použití pájecí vodičky (HCL + Zinek)

Možná by stála za zmínku maličkost, nezapomenout převařit. To pak bude
pájecí vodička používaná klempíři na pozinkované okapy. To převaření je
důležité, bez toho vodička nefunguje.

Další možností je hrot pomědit elektrolyticky. Nebo použít pájecí
kapalinu na železo(nerez). Jen nevím jak dopadne ta tenká vrstva železa
co je na hrotu nanesená.

Radek

ERS