RE: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Září 29 19:30:50 CEST 2004

Na pajeni SMD pouzder pouzivam trubickovy cin ktery mam v supliku (prumer
0.6mm, vyrobce nevim, stari asi 6 let a uz dochazi :-( ) a mikropajku s
tenkym hrotem, k naslednemu cisteni pouzivam izopropyl ve spreji. Desky jsou
bud "cista" med nebo stribrene. V praci jsme pro rucni osazovani DPS
zkouseli pouzit pajeci pastu, kterou dodava Elchemco v injekcni strikacce
(tusim 50g). Po naneseni staci hrotem pajky pretavit. DPS byly s maskou a
plosky HAL a osvedcilo se to. Na sve DPS (zkousel jsem pouze stribrenou, med
jsem nemel po ruce) jsem tuto metodu taky zkusil a jsem velmi spokojen.
Problem teto pasty je cena kolem 300kc a kratka zivotnost (tusim 6 mesicu
ale pouzitelna, byt asi ne pro profi, je i trochu prosla) takze pro bastlire
to asi neni reseni...

Pavel