Scanner na kinofilmy

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Středa Září 29 16:48:05 CEST 2004

Hlavne zalezi na tom, jestli je ten nastavec "hrst zrcatek" to znamena, ze
pouziva odrazene svetlo ze scaneru. Ja jsem kdysi koupil Scaner od HP s
nastavcem, ktery v sobe ma primo zarivku a poklada se pres ramecek na plochu
scaneru. Rozdil oproti tem odrazovym je dost podstatny asi takovy jako
solidni scaner (buben) proti tomuhle udelatku, ale pokud mohu radit.
Jestlize se jedna o omezeny pocet snimku (rusite analog :) a chcete pokud
mozno dobrou kvalitu, tak si to nechte udelat nekde v DTPku nebo v tom
Fotolabu. Jinak laborovanim a pokusy ztratite hromadu casu, ktery by vam to
klidne zaplatil. Ono to neni jen o tom strcit film do scaneru. Taky to chce
korekce atd... docela alchymie.
S pozdravem Jiri Vojtek