Re: Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Danhard danhard@volny.cz
Středa Září 29 14:16:22 CEST 2004

Jo, samozrejme je, hlavne s temi nastavci udelate mensi paseku nez s tou
pistoli, tam samozrejme pouzivam ruzne stineni oblepovaci paskou.
Ale pred 10-ti leta, kdy jsem s SMD zacinal, tak takove speciality staly kolem
30k, ta opalovacka 59 marek, libila se me sice takova tavici na svarovani
linolea, ale ta mela na zacatku jeste dvojku :o)

Ted bych sel asi do nejakeho Comba s odsavackou, myslim ze Kosta s tim ma
zkusenosti.

Danhard