Mikropájky pro SMD - zkušenosti

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Září 29 12:48:54 CEST 2004

Nejdulezitejsi jsou nechvejici se ruce (starci mohou oprit), oci (starci
doplni lupou) a myslici hlava (nenahraditelna). Nekteri tomu dost
zjednodusene rikaji "grif". K tomu dobry tenky cin a more kvalitniho
tavidla (tedy ne kalafuny, ale skutecne tavidla na tyto ucely). Pak i s
minimem vybaveni lze konat z pohledu mnohych temer zazraky, coz mi jiste
treba takovy Danhard potvrdi...

Jirka