MySQL

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Středa Září 29 12:45:30 CEST 2004

Sasa - Viky - Svobodova wrote:
> Děkuji děkuji,
>
>    to je přesně ono :-)  Musím sobě opatřiti nějakou knihu, ale zatím
> žádnou nemám. Do dneška mi stačil PHPMyADMIN

Tak si nastav delsi cas behu PHP skriptu nez 30 sekund, popr. vetsi
dostupnou pamet na jeden skript, nez 8 MB... (ne vsichni a vsude maji
pristup do shellu)

A knihu na to vubec nepotrebujes, staci oficialni dokumentace MySQL a
Google... prave naopak, ikdyz mam k necemu knihu, ctu si ji spise
sekvencne a kdyz nejsem prave u pocitace a kdyz opravdu potrebuji neco
konkretniho, vetsinou sahnu po nejak "e" popr. "online" dokumentaci...

--
 Dawid Ferenczy
 http://xcoder.jinak.cz