XILINX - ISE WEBPACK - pomozte, OT semanticka "buzerac ia"

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 29 12:30:19 CEST 2004

Neoptimalni ci mene optimalni (jako ze by mohlo byt i hure) je napriklad to,
ze ve vysledku potrebuji XC9572XL a nekomu jinemu se totez stejne funkcniho
pri trose snahy veslo do XC9536XL a to jen proto, ze si to promyslel a nebo
lepe vedel jak na to.

Kdyz jsem zacinal (zacinam porad, ale myslim uplne zacinal) s VHDL, tak se
mi neveslo nikam nic a je to fakt divne, ale dnes se mi zda v tech CPLD
najednou nejak vice mista a to si netroufam rikat, ze bych to uz buhvi jak
umel a moc o tom vedel. Proste to neni PC, kde jestli ma aplikace mego ci
deset nehraje roli, kdyz dela v ocich zakaznika totez :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Danhard [mailto:danhard@volny.cz]
Sent: Wednesday, September 29, 2004 12:01 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Re[2]: XILINX - ISE WEBPACK - pomozte, OT semanticka
"buzeracia"

----- Original Message -----
From: "Miroslav Soltisik" <soltisikm@eurotel.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, September 29, 2004 11:52 AM
"buzeracia"

Nojo, tady to bylo pouzito v zaporu "ne zcela optimalni ", takze to znamena
ze
je do sice dobry, ale k tomu nejoptimalnejsimu reseni jeste kousek chybi
:o))

Danhard
--------------------
Cim sa lisi:
 zcela optimalni
optimalni
?

Podla mna (a este niekolko ludi okolo) adjektiva ku optimalnemu su
absurdne.
Ak nieco je optimalne, lepsie to byt nemoze, ak moze, nie je to optimalne :
-).

Sorry za "prispevok", taha to oci a dnes mam taky den..
Prinajhorsom to berte ako namet ku piatkovemu flame, aj ked do konca tyzdna
daleko.