Mereni dlouhych casu

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Září 29 11:37:22 CEST 2004

Pokud to s PIC umite, bude rychlejsi to rovnou udelat nez najit a jeste to
bude delat presne co chcete a ne co nekdo myslel, ze nekdo jiny bude chtit
:). Kdyz takovou vec potrebuji, proste ji vyflaknu, nic nehledam a ani se
nenavrhuju s deskou - tech par dratu hodim i na bastldesku a nakonec tohle
jsou casto jednorazove potreby, takze neni ani duvod, aby to nejak vypadalo,
staci kdyz to chvili funguje, abych vedel co jsem vedet chtel (tedy v
pripade mereni cehokoli) :). Metoda "udelej si sam z toho co mas nebo muzes
okamzite opatrit" je v 90% pripadu jeste rychlejsi, nez se dockat vhodne
odpovedi od zasvecene verejnosti a pak to jeste dorucit k sobe abych
zjistil, ze to neni uplne ono - to je pak po vsech terminech :).

Pokud ma jit o profi zalezitost pro nasazeni u zakaznika, pak je to jiste
jina, ale pro svou rychlou potrebu je to jak jsem napsal.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Michal HW [mailto:michalgregor@centrum.cz]
Sent: Wednesday, September 29, 2004 10:52 AM
To: HW-News
Subject: Mereni dlouhych casu

Obcas potrebuji zmerit cas, kdy se mi preklopi nejaky vystup na procesoru.
Nekdy to jsou i hodinove udalosti.
Premyslim ze bych si to udelal s  PIC16F627-> komparator pro ruzne log
urovne, mini textovy LCD s malou spotrebou a nejakou baterku. Soft nic
sloziteho- cas, nastaveni reakce na log uroven, mozna i nejake mezicasy,
obsluha pro 4 vstupy.
Ale nez se do toho pustim neni neco hotoveho?
Michal